Tjurig blev Glad =)

2011-05-02 @ 15:31:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Tja inte blev det något sola av inte... när jag skulle ut på balkongen upptäckte jag att det va hemskt kallt och ingen sol alls på min solplats, blev så tjurig så jag la mig på sängen en stund och låg där och gick igenom i mitt huvud allt som vi har att göra innan Lillkotten kommer.. Herregud jag blev så stressad så jag fick lov att ringa mamma och gråta lite hahaha men nu känns det bättre! Nu har jag fixat en sak av allt det som gjorde mig stressad så det är skönt.. Får vi bara se till att det inte blir som förra gången då vi blev så besvikna!

Jag blev väldigt sur över att inte fått något besked i brevlådan från försäkringskassan också.. så jag ringde upp och frågade hur lång tid det ska ta igentligen och då svarade hon att det är brev på väg hem till mig och min havandeskapspenning är beviljad!!! fatta hur glad jag blev!?! underbart!

Måla har jag inte gjort ännu som jag skulle.. så jag tänkte faktiskt att jag skulle ta tag i det nu innan Alle kommer hem.. för när han kommer hem har vi massa annat som måste fixas..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback