En eftermiddag på stan

2011-10-27 @ 18:34:55 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har haft en jättetrevlig eftermiddag på stan med Sandra och Elwin. Barnen var exemplariska och låg snällt i sina vagnar och sov medan mammorna gick runt och tittade på lite allt möjligt.. Jag köpte en födelsedagspresent till mamma som fyller 45 år på lördag.. så hittade jag ett par limegröna byxor till Olivia för 40:- billigt och bra! Jag köpte även nya klistermärken och en ny kalender.. klistermärkena har jag till dagboken som jag skriver i till Olivia för att den ska bli lite roligare. Jag började skriva den när jag fick veta att jag var gravid och har skrivit om allt som hände under graviditeten som jag tycker var nämnvärt.. och nu skriver jag om hur hon växer och utvecklas och så.. nämnvärda saker helt enkelt =)

Alexander mitt <3 kom hem idag! så vi får en långhelg tillsammans igen, underbart! han ska jobba lördag natt på taxin, men det är ju natten och då sover ju vi så det spelar ju ingen roll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback