Sömnlös mitt i natten!

2011-09-13 @ 00:36:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Klockan är 0:15 och jag kan inte sova.. seriöst?? jaa, faktiskt jag kan verkligen inte.. så irriterande! snart kommer Olivia att vakna och vilja äta också..

Jag, Olivia och Denise åkte till Västervik och träffade Therese och barnen idag, vi köpte med oss frallor och lite gott pålägg som vi fikade på. För min del fick det fungera som lunch men det går ju det med. Mycket prat och skratt blev det, som vanligt! alltid kul att träffa min Thereisia <3

Nu ikväll så var pappa här en stund. Han var så glad över att hans ögoninflammation var över så han kunde gosa med Olivia igen hehe

Jag har packat ikväll för imon åker vi till Öland jag och Olivia, så ska vi vara där i några dagar. Helt sjukt vad mycket saker en tvåmånaders bebis behöver ha med sig.. det mesta i väskan är till henne! ^_^

Nä ni gott folk, nu får jag försöka sova.. jag slår vad om att Olivia vaknat precis när jag somnat.. om jag somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback