2012

2012-12-30 @ 20:39:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
* Förlovade mig med mitt livs kärlek!

Höll du några av dina nyårslöften?
* Jag hade inga!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
*Nä

Dog någon som stod dig nära?
*Nä tack och lov!!

Vilka länder besökte du?
*Inga, vi höll oss i Sverige vi :)

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
*En iPad? :P

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
*1/7 då vi förlovade oss och 8/7 då Olivia fyllde 1 år!

Vad var din största framgång 2012?
*Jag blev gravid med vårt andra barn <3

Har du varit sjuk eller skadat dig?
*Foglossning från helvetet :(

Bästa köpet?
*Hmm, måste nog vart syskonvagnen! Jäkla kap!

Vad spenderade du mest pengar på?
*Olivia så klart :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
*Massa saker!!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
*Stiftelsen - Vart jag än går

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
*Gladare :)

Hur tillbringade du julen?
*Vi firade julen på Öland hos Alexanders mamma och släkt :)

Blev du kär i år?
*Nä, men fortsatte att vara kär i min Alexander <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback