Helt slut!

2012-02-09 @ 18:47:08 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Herregud vilken promenad, jag är helt slut! Den var ju inte så lång, kanske i vanliga fall tar 30 minuter eller nått sånt.. men nu tog de närmare en timma för att det var så dåligt plogat på sina ställen.. moddigt och så barnvagnen på de.. kallt som fasen också.. phu jag behöver nog inte ställa mig på crosstrainern ikväll som jag hade tänkt.. jag fick en workout av promenaden... men det är ju bara bra ^_^

Just nu så leker Olivia för sig själv på golvet! så stor hon har blivigt som kan sitta och leka själv, helt otroligt när man tänker tillbaka på hur liten hon var för bara 7 månader sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback