dagarna som gått

2012-06-16 @ 23:16:41 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh, jag saknar redan Öland! vi åkte hem i torsdags eftersom att vi skulle på en student.. så vi åkte hem vid 13 tiden och så kom vi hem och bytte om (jag kunde ha klänningen jag köpte!!) och sen åkte vi vidare till "partyt".. trevligt var det! men vi var inte där så länge eftersom att vi var tvugna att åka hem till Olivias sovtid.. allt blir så knasigt om hon inte får sina tider!

Igår så var min pappa här och hjälpte mig att få fast Olivias stol till min cyckel, så var vi i stan oxå för jag skulle köpa linsvätska och en bok.. boken fanns ju givetvis inte i den här staden men det är ju inget ovanligt.. jag får kolla i kaklmar i stället! Eftermiddagen spenderade vi hos mamma som bjöd på "skolavslutnings tårta".. det gör hon varje år så det har blivigt lite av en tradition =)

Idag har jag jävla i mig varit flitig!! Dammtorkat och städat hela lägenheten.. torkat golv har jag oxå gjort! till kvällen blev det pizza fraför en film och efter det så målade jag bordet på balkongen så nu jäklar är det färdigt! känns skönt!! det tog sin lilla tid men det är inte lätt att få tid till det när man är själv hemma i veckorna.. och helgerna vill jag ju umgås med Alle så det har gått lite i vågor hur mycket jag har gjort.. men men nu är det i alla fall klart så nu kan vi sitta där ute och mysa om kvällarna i stället för att alltid sitta här i soffan och dega =)

Hoppas på att vi åker tillbaka till Öland på måndag! orka vänta till tisdag lixom =P men vi får se vad Alle tycker och så.. det blir nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback