Onsdag

2012-06-13 @ 10:14:11 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Oj vad vi älskar att vara här på Tveta! imon ska vi åka hem igen och redan känns det ledsamt! Men vi kommer ju tillbaka hit på tisdag, så vi behöver inte vara hemma så länge =)

Jag tog en underbar bild på vår underbara flicka igår.. nyvaken och glad =)



Idag ska vi baka bullar och hämta min klänning jag tänkte ha imon på kusinens student.. håll tummarna att jag kan ha den!! sen tänkte jag försöka sola ikapp ryggen så att det blir lite snyggare än vad det är nu.. brände axlarna igår.. inte så snyggt med röda axlar och kritvit rygg haha vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback