Ölands dagarna

2012-09-06 @ 20:19:09 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi for ner till Öland igår eftersom att pappa skulle hjälpa till att måla lite där nere, så vi följde med jag och Olivia:)

Det blev mkt lek både ute och inne, jag och Mallan plockade ner barnen i vagnarna och tog på koppel på hundarna och gick en skön höstlig men varm skogspromenad! När barnen sen på kvällen hade somnat så satt vi läänge och pratade en massa och bara hade det mysigt! Vid 00 kom jag i säng, galet sent.. Natten blev inte heller som jag hade tänk mig så Olivia spydde ner hela sängen med björnbär.. Och hade fått skyhög feber.. Hon hade även frossa och frös så hon skakade stackarn.. Hon måste haft runt 40 grader, jag hade ju givetvis inte med mig termometer och Alvedon.. Enda gången jag inte haft det! Så typiskt! Hon mådde skitdåligt där i ca två timmar, sen svalnade hon av och vi båda somnade igen.. Konstig feber det där!

Idag har hon inte haft någon feber på dagen utan varit som vanligt och lekt och busat.. Men nu ikväll när vi åkte hem så kom febern igen, men nu är det så lite, typ 38,1 så deg är ju lugnt.. Nu sover hon och jag som för tillfället har skitont i svanskotan ska försöka ta mig upp i sängen och gå och se på tv en stund.. Jag ska ringa Alexander också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback