Amningsdag

2013-04-30 @ 22:07:37 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev ingen brasa för oss i år heller.. Wilma har varit otroligt snuttig idag.. Det känns som att jag har ammat hela dagen.. Och så kom Alexander hem så sent också så Olivia hade inte orkat med någon brasa.. Jag och mamma var ute en sväng med barnen så Olivia har i alla fall fått leka lite ute idag :-)

Sandra och Elwin har varit här en stund på eftermiddagen också så helt händelselöst har det inte varit :-) kladdkaka blev det också!

Nu ligger jag i sängen efter att ha lyssnat på Wilmas gap och skrik för att hon inte fick snutta.. Va tvungen att vila tuttarna lite, men nu gav jag upp så här ligger jag nu.. Lite halvtjurig för att jag fick gå och lägga mig.. Kan ju hoppas att min lön för den här dagen blir en riktigt bra natt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback