Dagen

2013-08-15 @ 22:18:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Natten som var blev katastrofal, Wilma vaknade vid typ klockan 3 och var sen vaken till klockan 5. Olivia vaknade hon oxå och somnade inte om förens Wilma hade somnat och jag hade lagt henne i sin säng igen.. Det hela resulterade i att vi försov oss och vaknade 7:40 och vid 8:05 skulle vi möta upp Sandra och Elwin utanför förskolan för att lämna ungarna tillsammans. Vi klarade det, vid 8:10 var ungarna lämnade och mammorna på väg ut för att gå en promenad! Inte illa pinkat det, jag hade inte klarat detonerade Alle hade varit borta. Vi körde teamwork med ungarna och Olivia fick slurpa i sig en stor välling medan jag klädde på mig och Wilma! :-)

Sandra och jag gick en timmas promenad och sen gick jag hem för att äta frukost och sen kom Therese och barnen hit. Så vi har lekt ute med dom hela eftermiddagen! Så roligt, men herregud vad dom kivas med varandra heela tiden.. Ett tag var det ett himla hallå.. Men men vad räknar man med ;-)

Nu ikväll har mamma och Valle varit här. Vi behövde lite hjälp med en grej som Valle fixade åt oss. Han är så himla snäll som ställer upp och hjälper oss när vi behöver det!

Nu ska jag kolla runt lite på telefonen och sen ska jag sova!! Hoppas på en kaosfri natt :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback