Dagarna

2013-12-21 @ 00:35:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ojdå här blev det bloggtorka! Vi har fullt upp hela dagarna och på kvällarna glömmer jag bort detta bloggande.. Synd för jag tycker det är kul.. Men i alla fall så har vi det super här på Öland, det blev lite ändringar så vi stannar till söndag i stället.

Dagarna går som sagt i en rasande fart, vi har varit i köpstaden två gånger och handlat och bara strosat omkring. Annars så är det mycket lek med barnen, som för övrigt oxå stortrivs att vara här :) 

Kvällsmys när ungarna somnat!

Trodde jag haha tji fick jag när jag tittade till på babymonitorn :)

Stolt tjej som fick prova detta för första gången i torsdags :)

Jag tog en fika med mina otroligt fina flickor medan farmor var hos frissan! 

När jag nattade Olivia ikväll så somnade jag och sov nästan en hel timma! Så typisk, jag som hade tänkt lägga mig tidigt.. Men men så blev det inte och det gör ju inte så mycket, i stället tittade vi på en film in John Lennon.. Så bra den var!! Jag älskar sånna filmer! Den bästa är "walk the line". Den kan jag se hur många gånger som helst!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback