Övertrött!!

2013-02-11 @ 12:46:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Kan man lugnt säga att Olivia är! Först ett par timmar inatt hon inte skulle sova alls.. Vaknade vid 23 och somnade om vid 2.. Då var man lagom trött på tramset! Sen upp vid 7 för att gå till förskolan och sen iväg till simhallen vid 10:30.. Nu är vi hemma och hon är tokarg för att hon får ligga i sin säng.. Men ah, hon ger dig nog snart och somnar.. Hon är ju dödstrött det ser man ju på henne!

Mamman är inte heller så pigg! Skithungrig och skittrött.. Blir att äta något och sen tänker jag sova och hoppas på att mina fogar hämtar sig lite, för fy vad ont jag har idag! Hade ont redan innan vi badade så nu e de kaos typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback