Såld

2013-02-16 @ 19:47:36 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi började dagen ovanligt tidigt för att vara en lördagmorgon här hemma! 7:30 gick vi upp och åt frukost och började göra oss i ordning.. =)

Vid tolvtiden fick vi besök av en kille som ville titta på och provköra SAABen.. Så vi fick idag säga hejdå till den då killen köpte den.. Det känns superskönt ekonomiskt att bli av med den, men känslomässigt tyckte jag det var sorgligt! Jag fäster mig så hemsk vid saker och ting hehe men jag började ialf inte gråta som när vi sålde Pärlan(sportbilen/sommarbilen) och jag var höggravid med Olivia haha

Eftermiddagen har varit lugn och vi har varit iväg och handlat lite.. Köpte lite saker som ska packas i BB-väskan, men kom på när vi kom hem att jag missade några saker.. Så typiskt!

Nu nattas Olivia och Alexander fixar tacos till oss! Ska bli gott det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback