70(!!) dagar kvar

2013-01-12 @ 11:09:03 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det börjar verkligen närma sig BF nu!! 70 dagar lixom det är ju ingenting.. Hur ska vi hinna med allt innan?? Jag hoppas ju på att lägenheten vi ska titta på på tisdag är fin och att vi får den så att vi kan flytta in innan Grynet kommer, och givetvis komma i ordning!

När jag var gravid med Olivia så flyttade vi från Stockholm i vecka 37.. Då borde vi kunna flytta ett par kvarter tycker man ju :)

Jag låg igårkväll och funderade på vart vi ska lägga Grynets kläder någonstans.. Men alltså, det löser sig ju! Jag funderar på att ialf gå igenom kläderna och plocka ut dom som är neutrala och tvätta dom.. Men de får nog vänta lite till :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Spännande att titta på lägenhet, jag hoppas den är fin. Är ju skönt att flytta innan bebisen kommer om det går :)

Postat av: Angelica

Ahh får hoppas det!! Ja det känns ju lite besvärligt om vi skulle flytta med en bebis.. :/

2013-01-12 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback