Gah sliter mitt hår!

2013-07-04 @ 20:13:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Herregud hur svårt ska det vara att somna? Nattat Olivia i över en timma och hon vägrar att somna! Så när hon äntligen höll på att somna så drar cp grannarna igång sin jävla musik och vips så vart Olivia klarvaken.. morr!! Thesse som är här över natten fick ta över för jag höll på att gå i taket! Hoppas hon lyckas!

Thesse, Linnea och Thesses syster Linda har varit här hela dagen och ingåtts, så kul med sällskap och så får jag ha armarna lite fria också :-)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har ni fortfarande problem med grannarna?

Svar: Nä det här var grannarna som bor i huset mitt emot.. Dom har sina uteplatser mot vårt sovrum så allt hörs in dit.. :-/
Angelica

2013-07-05 @ 09:07:47
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback