Öland mitt underbara Öland ❤️

2013-10-29 @ 12:23:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi åkte till Öland igår så här är vi nu och vi stannar till imon :-)

Vilket blåsväder det var igår! Vi satt ute på den glasade altan och såg våra crocs flyga iväg och det susade som fasen i fönstrena! Ungarna sov som två klubbade griskultingar, men dom två brukar sova som bäst när det är oväder :P strömavbrott fick vi ett par gånger oxå, tre korta och ett lite längre.. Men vi hade förberett med tända ljus så jag tyckte att det var riktigt mysigt :-)

Jag åkte på något igår som gjorde att jag fick sitta med huvudet i toastolen ett par gånger.. Kul, jag som skulle ha druckigt vin.. Men icke! Idag mår jag bra så förmodligen var det en bulle jag åt igår (bara jag som åt) som inte var bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback