Trött

2013-10-23 @ 21:41:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi träffade Denise en sväng idag, det var länge sen så det var trevligt! Vi åt lite lunch och så till mellis gjorde vi fruktsallad, gottigt!!

Jag har varit skittrött hela dagen idag, fick inte sova så mycket inatt, jag somnade inte förens 1 typ och så hade jag vart duktig och lagt mig vid 22!!! Så typiskt, och så vaknade Wilma stup i kvarten och ville snutta.. Jag får nog snart ta fighten med henne om att sluta nattamma, hon behöver det ju inte egentligen.. Och förhoppningsvis kommer hon sova lite bättre när vi slutat nattamma! Känns lite sorgligt dock :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback