Nu är det gjort!!

2014-01-22 @ 23:21:22 | Publicerat i: W 7-11 månader | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har ikväll skickat in ansökan om förskoleplats till Wilma! Fy vad det känns tufft.. Det känns inte alls bra faktiskt.. Kanske är det för att jag vet att både Wilma och Olivia troligen kommer att få gå heltid.. Känns tufft.. Men bra.. Men ändå inte bra.. Kluven mamma med lite ont i hjärtat, lilla lilla bebisen börjar bli stor.. Det kommer att bli bra :) 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

När ska hon börja? Och jag tror också det kommer gå bra :)

Svar: Jag har ansökt om plats i augusti.. Så hoppas att hon får då :)
Angelica

2014-01-23 @ 08:56:52
Postat av: Nina

Jag ansökte för längesen, när det inte ens var greppbart vad jag gjorde. Sen är ju planen att han ska blrja någon gång oktober/november så ångesten har inte kommit än.
Vad har du för plan för hösten sen?

Svar: jag kanske skulle ha gjort det jag oxå, så hade jag sluppit att sitta med ont i hjärtat hehe min tanke är att jag ska plugga.. så hålla tummarna för att jag kommer in på min utbildning :D
Angelica

2014-01-24 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback