Åh..

2009-10-21 @ 20:09:31 | Publicerat i: Älskling | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

fan vad jag saknar min älskling! Han har bara varit borta sen igår men saknar honom så jävla mycket känns som att han har varit borta hur länge som hellst =( har så himla tråkigt här hemma när han inte är här, jag bara sitter här vid datorn och försöker få tiden att gå så att han kommer hem någon gång! imon kommer han ialf så han är hemma när jag kommer från jobbet.. kanske skulle ta och fråga han om han vill vara sådär otroligt underbar som bara han kan vara och hämta mig vid jobbet så jag slipper sitta i tusen år på tåget o längta! Jag vet ni tycker säkert jag är skitfånig som saknar honom så jävla mycket så jag knappt står ut när han bara har varit borta i två dagar, men va fan det är inte så konstit om jag saknar honom med tanke på hur jävla mycket jag älskar honom! Jag vill ju att han ska vara hos mig så jag kan mysa ner mig brevve han i soffan på kvällen när vi ser på tv, och sen ligga på hans arm och mysa när vi ska sova.. nu får ja ligga där helt ensam och typ sniffa på hans kudde och lossas att han är där ^^ om man inte räknar med hundarna som för tillfället tagit hans plats för att det inte ska vara så tomt i sängen då vill säga.. tur att jag ialf har dom som håller mig sällskap här hemma!

Kom hem till mig Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback