Fredaaaag!

2009-10-09 @ 19:37:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja då var det fredag igen, fan så underbart! jag får sova imorgon =D haha det första jag tänkte på i morse var jusst det "imon får jag sova". Men ja det har varit en bra dag på jobbet idag i alla fall.. började vid 9 och slutade vid 17,30 och så blev jag hämtad på jobbet av min underbara älskling <3

Frågan är bara vad man ska hitta på nu.. skulle igentligen ha träffat Sandra idag och dreickigt lite vin och så men så fick jag ett sms av henne att hon inte mådde bra stackarn så vi får ta det en annan helg..

ja nej nu vet ja inget mer att skriva.. så får väl hoppa ner i soffan o mysa me min plutt hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback