mörker

2009-10-26 @ 15:11:28 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är första dagen på jobbveckan slut, skönt med tanke på hur lite jag har sovit i natt... när jag kom till jobbet i morse så fungerade inte elen på vår avdelning och det är ingen som hittar vad felet är heller så vi har jobbat utan lampor hela dagen... konstigt har det varit men ändå mysigt, vi var ute på förmiddagen så det är bara under eftermiddagen det varit halvmörkt... inte konstigt att man är så trött nu då Hehe men snart e jag hemma och där mysa ner i soffan:) hoppas sandra åker med samma tåg som mig så man har någon att prata med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback