Lillkotten

2010-11-01 @ 18:49:48 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ohh du älskade Lillkotten som växer där inne i mammas mage..
det är så mycket blandade känslor kring dig..
jag är överlycklig att du finns där inne och växer dig allt större..
samtidigt är jag livrädd att du inte vill stanna kvar där inne i alla de
veckorna som krävs för att vi ska få träffa dig och leva resten av våra liv med dig..
Alla säger att det är klart att du inte vill lämna mammas mage..
men det är ju inte alls en självklarhet..
så jag ber dig nu älskade Lillkotten,
stanna inne i mammas mage så att vi får träffa dig!!


Kommentarer
Postat av: Denise

Naaaw vad gulligt...Klart att den kommer att stanna där inne.. de MÅSTE den.. jag vill ju åxå träffa lillen ju.. men först vill jag träffa magen när den är större:P



Pussa!

2010-11-02 @ 19:46:00
URL: http://examynia.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!

Jag förstår din oro ang. att barnet inte stannar kvar men det är en tanke du ska försöka släppa.

Försök tänka postivt och att din mage kommer börja växa i takt med bebisen och om några månader har du en fin bebis att snooza.

JAg minns själv..jag vågade inte ens ta ut att jag skulle få en bebis i v38 och vågade inte njuta fullt ut så lär dig av mig och njuuuut :)



Lycka till!



Kram Love

2010-11-17 @ 07:56:26
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback