Kläder..

2010-10-09 @ 20:57:48 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag var jag och Sandra in till Handen och shoppade kläder.. det va skoj och jag hittade mkt fint till mig.. det är så roligt att gå i affärer när man hittar sånt man vill ha!! tack gumman för en mysig dag!!<3

Här är några av plaggen jag köpte


Marinblå stickad polo från HM 199:-
(fanns ingen bild på den blå)



Grå stickad cardigan från HM 249:-



Vanliga svarta leggins från Gina 99:-


Tjockare tights från Gina 149:-
(köpte 2 par)

Saker jag köpte men inte hittade någon bild på:
En randig oversize tröja från HM för 149:-
Ett par grå mönsterstickade leggins från Gina för 79:90
Två par overkneestrumpor för 79:90 st ett par från cubus och det andra paret från kappahl
Hårspännen med en strassblomma på från Cubus 39:-

Summa: 1 273:-

Så jaa.. jag har spenderat pengar idag.. men det va faktiskt pengar jag fick när jag fyllde år, och det blev ju en bra födelsedagspressent=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback