Ni får ursäkta

2010-10-17 @ 22:17:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

att det ibland blir långa hopp mellan mina inlägg.. men det är helt enkelt så att jag oftast inte orkar skriva i veckorna.. all energi går åt till jobbet.. nu har vi ytterligare haft en inskolning.. och vi på Blåmusslan känner att nu får det f*n räcka.. men vad händer då? joo vi får veta att en av våra underbara små ska flytta och alltså sluta hos oss.. =( och då får vi ännu en ny inskolning.. men vi sa faktiskt till cheferna att vi vägrar ta en till den här treminen.. det går bara inte.. vi orkar inte.. men våra chefer gick ialf med på att inte ta in någon ny förens efter jul så det va ju ialf bra det!!

I fredags var Bella med hem efter jobbet.. så vi kollade idol och drack lite vin.. mycket trevligt tack för en mysig kväll gumman! <3

Lördagen blev helt enkelt en "ta igen sig" dag.. vi gjorde ingenting.. glodde på tv o bara mös hela dagen.. helt underbart =)

Idag har vi vart ut till värmdö och kollat på ett hus.. det va jättefint verkligen.. men aldelles för litet att "växa" i.. jag menar tanken är ju att vi så småningom ska bli fler och då fungerar inte det huset.. men fick inte bygga ut det heller så.. känns ganska meningslöst att slänga ut 2,2 miljoner då.. men men vi letar vidare.. det finns ett hus vi är intresserade av bara för att läget är helt underbart.. men så återstår det ju att se hur huset ser ut irl.. vi har ju bara sett det på bilder o det går ju inte gå efter direkt.. för det är någon jag lärt mig.. j*klar vad bilderna ljuger!!! haha men jaa det är lite spännande att åka runt och titta på hus :D

nu ska ja ta en cigg o sen se på tv=)

over and out!

P.s: det blev kanske ett litet rörigt inlägg, men men ni fattar nog ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback