Åh jag är helt slut i kroppen!

2011-04-03 @ 22:31:24 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har verkligen hållt på och rensa här hemma idag och slängt ut massa skit som vi velat bli av med länge.. Förra gången det kom en kontainer hit så glömde vi bort det så då missade vi chansen att slänga.. men idag så! jäklar massa skit åkte ut och ändå glömde vi vissa saker.. men dom sakerna hinner vi slänga ut imon efter jobbet innan dom kommer och hämtar kontainern! Jisses vad skönt det känns att bli av med sånt där skit som man har gått och sett och stört sig på en längre tid.. men blir riktigt glad hihi =)

Ska erkänna att vi har ju inte hållt på i ett hela dagen! Blev så himla trött ett tag så då satte sig Alexander i soffan och tittade på lite hockey och jag la mig bekvämt med huvudet i hans knä och sov i typ 2 timmar! välbehövligt kan jag säga, så började han böka och greja så jag vaknade.. annars hade jag nog sovigt ännu längre! Det tog säkert ytterligare en timma innan vi satte fart igen..

Snart är det sovdags och imon ska vi upp och jobba! ska bara se klart filmen som går på 4:an innan sovdags.. Taken är det.. bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback