Dagen blev inte som tänkt

2011-04-09 @ 22:22:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Förmiddag: Det blev att slänga in i diskmaskinen och sen dra igenång den, handdiska det som inte ska köras i maskinen. Sen damsög jag och skakade våra täcken och kuddar och lär dom hänga ute på vädring en stund. När jag ändå hade farten uppe så målade jag lite detaljer i köket som jag hade missat förut och inte haft lust att ta tag i riktigt, men nu är det gjort! Målade även dörrkarmen till sovrummet så får vi se hur det blev, blir kanske att måla en gång till där. 

Eftermiddag: Efter att ha hållt igång så mycket fick jag massa sammandragningar, dom gjorde inte ont eller så men det var obehagligt, hade även fått grymt ont i mina fogar och min rygg. Så jag slängde in täckena och kuddarna i sängen igen och gick och la mig en stund, det slutade med att jag somande och sov i nästan 3 timmar. Gissa om jag blev paff när jag kollade på klockan. Hade fortfarande ont, men gick och satte mig i soffan och kolalde på tv med Alle.

Kväll: Vi skulle gått ut och äta och gå på bio men det blev inget av med det på grund av att jag fått så ont :( så himla trist för hade verkligen sett fram emot det hela veckan. Men men inte alltid som det blir som man vill. Vi har ätit god mat här hemma nu ialf och sitter ni bara och tar det lungt framför tv:n..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback