Dålig Natt men Bra Dag

2011-04-04 @ 19:13:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har jag jobbat.. men det var tungjobbat idag eftersom att jag inte fick någon sömn alls knappt inatt. Somnade kanske vid 1:00 däromkring men sov bara på "ytan" och så varje gång jag skulle vända på mig så gjorde det hemskt ont i ryggen, höfterna och rumpan.. Några gånger fick jag kramp i vaderna också plus att jag blev kissnödig av allt snurrande =( uscha vad hemskt det är att inte få sova om nätterna.. Så när jag äntligen hade hittat en uberskön ställning att ligga i och kudden var sådär len och gosig som den bara är ibland så fick jag jävulsk halsbränna =( tog tablett och var upp och drack mjölk men inget fungerade.. så där låg jag i min säng från ca 4-6 i morse och hade halsbränna och tyckte synd om mig själv som inte fått sova.. Men men upp till jobbet kom jag ialf!

Nu på eftermiddagen har vi varit effektiva jag och min älskling! Vi kom hem och satte fart och plocka i ordning disken och så damsög vi. Vid ca 17,30 kom ett par hem hit och köpte vår gamla säng som vi la ut annons på, på blocket i lördags.. hade vi inte fått den såld hade vi slängt den.. men nu tjänade vi ju 800 spänn på att sälja den så det var ju inte så dumt hihi När dom hade tagit sängen och fart iväg så åkte vi till VH centrum (hur fånigt låter inte det då??) och gick till djuraffären och köpte tuggben till hundarna och så var vi in på VI och köpte köttbullar också =) Med  andra ord så blir det något så simpelt som köttbullar och pasta idag.. trist.. men det får gå. Ska se om jag kan få älskling till att laga maten medan jag tar mig en dusch hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback