Narnia!

2011-04-01 @ 23:23:51 | Publicerat i: Film/Serier | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Här hemma har vi precis sett senaste Narnia filmen.. Den var faktiskt bättre än jag förväntade mig då jag inte direkt har gillat någon av dom filmerna.. Blev så besviken på första filmen, men det var nog för att jag hade så höga förväntningar på den då alla hade sagt att den var så himla bra. Andra filmen såg jag nog mest bara för att ha något att titta på en kväll när jag inte hade något för mig.. 

Så har man inga höga förväntningar på den här sista filmen så är den helt ok!


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Ja halsbrännan kan mycket väl vara järntabletterna, så är fallet för mig iaf.



okej, jobbigt med eksem,får hoppas det lägger sig snart igen.



Hur är det med illamåendet , blivit bättre?

2011-04-02 @ 10:01:23
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

Hej!

Tack och grattis själv till bebis! :)

Ja usch, foglossning suger verkligen. Jag sitter just nu och har himla ont runt blygdbenet/rumpbenen och ljumskarna. Där sitter min foglossning.. kommer såfort man har gått liiite för mycket, vilket egentligen inte är mycket alls..



Kul med nära BF! :)



Hur mår du nu i graviditeten? Förutom foglossningen alltså :)



Kramis

2011-04-02 @ 15:47:05
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback