Påskpyssel och Kräks

2011-04-20 @ 18:05:01 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har vi påskpysslat på jobbet.. eller ahh nu lät det vääldigt seriöst och så men vi målade i alla fall ägg.. barnen tyckte det var roligt och det gjorde jag också! Det har jag ju inte gjort på flera år hehe.. Men deras miner var lite roligt att se.. det var ju några barn som aldrig har målat ägg innan som tittade väldigt bekymmrat på mig som om jag var galen.. "vadå, måla på maten" såg det ut som att dom tänkte hihi

Jag och Gabriella fick även ta hand om en liten kräkande flicka nu på eftermiddagen, väldigt mysigt.. Det blir inga mackaroner för min del på ett tag alltså fy tusan! usch jag mår lite illa efter det faktiskt, man blir ju så påverkad av just kräks.. nej usch och fy bara hålla tummarna att man slipper bli magsjuk.. igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback