Söndag..

2011-04-10 @ 17:37:56 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har jag typ sovigt hela dagen. Vet inte varför jag är såå himla trött hela tiden. Jag sov nästan 12 timmar inatt men så nu mitt på dagen har jag sovigt 2 timmar till.. Jag begriper inte riktigt varför jag är så himla trött.. Kanske har mitt hb blivigt dåligt?? det får jag ialf reda på i morgon då vi ska till barnmorskan.

Nu har vi ialf vart ner i tvättstugan och slängt in första maskinerna med tvätt, hade sådär störigt mycket tvätt den här gången.. uscha! Jobbigt bara att jag får massa sammandragningar så fort jag anstränger mig det minsta.. som när jag stog där och sorterade tvätten så satte det igång.. obehagligt som tusan!

Just nu är älskling och hämtar kinamat åt oss, ska bli gottigt :D Lillkotten är det full fart på, ser ut som att magen dansar hihi


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

ja jag längtar så tills skrutt är i min famn =)

2011-04-10 @ 18:40:23
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback