BM-besök

2011-04-11 @ 18:51:42 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har vi varit hos barnmorskan Eivor igen, allt var finfint med både mig och bebis så det är härligt =) Hon såg dock väldigt tydligt på mina rörelser hur ont jag har idag, helt fruktansvärt faktiskt. Hon frågade om jag hade sökt havandeskapspenning och det har jag ju gjort men inte fått något svar ännu.

Såhär såg det ialf ut idag.
HB: 119 (-5) *jag ska äta 2 tabletter varannan dag och 1 tablett varannan dag får vi se om det blir bättre*
SF: 27cm (+4cm)
Hjärtljud: 150-160 slag/minut

Halsbrännan "klagade" jag lite på och hon tycker jag ska prova losec mups.. Så jag får väl göra det.. tänkte käka upp dom jag för tillfället äter så får jag väl byta sen helt enkelt.. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback