Bakat

2011-08-08 @ 23:49:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en lugn dag idag, men när Olivia sov passade jag på att slänga ihop två sockerkakor.. Jag var sugen på att baka något så det fick bli så. En vanlig och en med chocklad, dom blev goda faktiskt.. Jag bakade dom givetsvis på sånt sätt så att Alle kan äta dom också =)

Ikväll bäddade jag ner Olivia i vagnen och tog en promenad med min mamma och pappa.. det var trevligt, men det började småregna efter ett tag så vi gick hemmåt, blev ingen lång runda idag. Men alltså det är helt sjukt hur mycket jag har börjat att svettas, jag har aldrig svettats såhär mycket förut.. måste ju bero på hormoner..?!? aja det gör ju inte så mycket, bara att jag får lov att ta med mig en vattenflaska på promenaden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback