Fika på stan!

2011-08-24 @ 19:13:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har Olivia och jag varit inne i stan och fikat med Carro och lilla Milian. Mycket trevligt! Vi gick även en rätt bra promenad efter att vi fikat och handlat. Mycket prat blev det och samtidigt fick vi lite motion! Jag gick hem från stan sen med så jag har varit duktig idag tycker jag. När jag kom hem så åt jag lite i sällskap av mamma, Valle och pappa. Efter maten gick pappa hem och Valle hjälpte mig att gå ner med massa saker till källaren som jag har stört mig på ett tag.. skönt att bli av med det här uppe i lägenheten!!

Älskling kom hem idag med! underbart <3 Får se om vi kan natta Olivia i bra tid så vi kan se en film tillsammans eller något.. bara få vara vi två för en gång skull skulle vara mysigt!

Nu är det magknip här så ska göra lite magmassage =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback