I sin säng!

2011-08-09 @ 23:02:24 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår när vi gick och la oss så la jag Olivia i sin egen säng, helt övertygad om att hon skulle ligga där i ca 10 minuter och sen bli ledsen.. Men faktiskt så sov hon där ända till klockan 3 ca. Då vaknade hon och ville ha mat och sen tänkte jag att jag lika gärna kunde lägga tillbaka henne i sin säng. Ännu en gång helt övertygad om att det inte skulle fungera, men jodå hon sov så gott fram till klockan 5,30 då hon vaknade och var hungrig igen.. Hon var verkligen hungrig för hon snuttade i 1,5 timma så efter det fick hon ligga kvar hos oss i vår säng och mysa. Men oj vad stolt jag var att hon sov så mycket i sin säng inatt! Hon blir ju oftast ledsen när vi lägger henne där. En sak till som var skönt var att jag kunde slappna av och slippa tänka på att hon blir för varm eller hamnar under täcket. Eller att man ska råka slå till henne i sömnen eller något sådant. Så jag har verkligen kunnat sova och det vat inte dumt det. Men samtidigt så saknade jag henne brevid mig för hon är ju så mysig vår lilla ängel!

Vi ska prova inatt igen får vi se hur det går! Just nu sover hon här brevid mig i soffan på sin pläd, hon har precis somnat efter krongel med magen så jag har inte hjärta att flytta på henne riktigt ännu.. stackars lilla snorpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback