Lite kort om dagen..

2011-08-29 @ 23:23:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Oj, jag har helt missat att blogga idag! Jag kan ju börja med att säga att natten var hemsk! Olivia sov i 20 minuters intervaller hela natten fram till klockan 7 i morse, först då somnade hon och sov 2 timmar i sträck..

Vid 9:30 kom vaktis och bytte våra bänkskivor i köket, för dom vi hade innan var halvmurkna.. när han var klar med det kom Denise hit, vi gjorde inget speciellt, umgicks bara och så gick vi en promenad..

När Alle kom hem från jobbet så lagade jag mat och bakade muffins(igen!!!) medans Alle gosade med Olivia.. sen blev det inte mycket mer gjort idag.. jo betalat räkningarna har vi gjort... alltid lika roligt!!

Nu är jag slut! Hoppas på en bättre natt men det har inte börjat bra.. Olivia sover inte om hon inte får ligga på bröstet och sova.. så kan jag ju inte sitta hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback