Nu ska det bort!

2011-08-28 @ 23:12:36 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu sätter jag fart, nu ska kilona bort.. Jag har ca 4kg kvar av gravidkilona men efter det så har jag typ 10-15kg till som jag vill bli av med och det kommer minsann att ta lite tid. Jag som har så himla bra tålamod.. INTE! Jag vill se resultat på en gång och gör jag inte det ger jag upp. Men den här gången ska jag verkligen försöka att kämpa kämpa och kämpa lite till.. jag vill ju ha bort fläsket =P

Jag tänker inte gå på någon bantningskur eller något sånt. Min tanke är att jag ska gå ner i vikt genom att gå promenader och äta bättre. Vi ska köpa en crosstrainer snart också som jag kan träna på =) Jag har satt upp ett delmål och det är att gravidkilona ska vara borta till nyår. Så jag kan börja nästa år med att kämpa mig ner till vikten jag hade innan jag slutade med mitt p-medel (gick upp ca 10 kg när jag slutade med det för att bli gravid).

Men inte kan det vara så svårt att göra sig av med 4 kg på 4 månader?? jag börjar smått så får vi se hur det går! Jag fattar ju själv att det inte bara kan säga poff tjoff så är 10 kg borta, det fungerar lixom inte riktigt så.. Men 4kg på 4 månader känns som ett mål jag kan klara av! Det borde vara rätt lätt matematik att gå ner i vikt (sen vet jag hur mycket man kan kämpa utan att det händer något alls) fler kalorier ut än in.. rätt logiskt men jävligt kämpigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback