halsduk påbörjad =D

2011-12-18 @ 16:10:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har börjat sticka på min halsduk.. använder mig av en mönsterstickning som jag aldrig har provat innan.. det blir lite småkonstigt eftersom att garnet är bode tjockt och tunt... det varierar lixom.. men ja.. vi får se, jag tor nog att det blir bra =)

Vi håller oss inne idag igen, ruskväder ute och en del att fixa med här hemma.. har tvättat 3 maskiner tvätt och har en kvar.. sen har jag städat i köket.. jag är lite sugen på att hitta på något men jag tor inte min köra sambo är så jättesugen på det.. vi får se.. kanske att jag kan övertala honom =P just nu surrar det fotboll på tv.. så himla tråkigt.. =/ ok om det hade varit något intressant lag men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback