Älskade Lillkotten!!

2011-02-06 @ 09:19:24 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag vaknade tidigt och trodde först att jag var hungrig för det kändes så konstigt i magen.. Men när jag la mig på rygg så fattade jag att det var Lillkotten som bökade runt, fick många buffar idag! jag har inte upplevt det så tydligt förut, så mysigt! jag fick iofs en spark i fredags som kändes som om någon knäpper till en med fingrarna.. äh svårt att förklara men det gjorde ont på ett område stort som en femtioöring ungefär..

Sitter i bilen påväg till Varberg nu.. snart är vi i Växjö, då blir det toalettpaus, tankning och så måste jag köpa nya werther's original för dom glömde jag på Öland.. typiskt mig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Läs igen ;-) det står H&M :-D 149 pix

2011-02-06 @ 11:05:10
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Haha, ta det inte personligt ;) menade bara att det stod i inlägget :)

2011-02-06 @ 18:40:06
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback