Jag vill köpa bebiskläder!

2011-02-27 @ 13:29:14 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Har suttit och tittat på kläder till Lillkotten nu ett tag och förälskat mig i Hello Baby kläderna som lindex har. Jag skulel vilja åka in på stört och handla det som jag ahr hittat.. Det som är svårt är vilka storlekar man ska köpa, hur mycket ska man till exempel köpa i storlek 50? eller ska man sattsa messt på att köpa storlek 56 från början? men tänk då om bebis är jätteliten när den föds och så har man typ inga kläder alls.. Visst man kan ju åka o köpa det då.. men känns ju smidigt att ha en del hemma redan från början.


Titta vad sött!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Söta! Finns snart en bebis i varberg som du kan skicka kläder till, så du får ditt behov tillfredsställt menar jag ;) Finns verkligen mycket fint till de små!! Jag har fastnat för newbie, kappahls nyföddsmärke! :)

2011-02-27 @ 19:18:30
URL: http://smultronmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback