Nöjda!

2011-02-16 @ 21:01:14 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi hämtade vagnen idag, kom hem och monterade såklart ihop den för att se så att allt var ok med den.. Den e så fin och vi är nöjda! Hoppas bara vi är lika nöjda efter att ha använt den ett tag.. men har ju hört mycket bra och negativa saker om den här vagnen så vi får se.. än så länge är jag helnöjd!

När vi hade provat allt med vagnen vi tyckte vi skulle prova så plockade vi ner den i kartongen igen. Vi kan ju inte ha den ståendes här i vardagsrummet ända till Lillkotten kommer heller även om jag inte ville plocka ner den igen hehe 

Nu är det dags att duscha innan det blir alltför sent... får bli en snabbdusch så jag inte missar för mycket av Fuskbyggarna! Det är så tokigt på onsdagar för först är det Sveriges mästerkock och sen direkt efter så är det Fuskbyggarna.. och jag kommer aldrig till skott och duscha innan konstigt nog.. så då får det bli en snabbis mellan programmen..  


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

va bra att ni är nöjda än så länge med vagnen iaf, när jag fick hem min vagn så blev ju ännu mer längtansfull efter lill skrutt :)



Ja det var skönt o få reda på att den låg i framvägg , då förstår jag mer och är riktigt lugn nu mot innan .

Okej, jag håller tummarna för er att blir en flytt för er snart!

2011-02-17 @ 11:49:50
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback