Skönt att det är Fredag!

2011-02-18 @ 20:02:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, det är det verkligen. Jag har bara jobbar två dagar den här veckan men är ändå helt slut, det känns precis som att jag har jobbat hela veckan. Men det har varit 2 stressiga och hektiska dagar och idag var värst. Två personer på 11 st hyperaktiva småttingar är ingen höjdare alltså. Blev jättestressad innan lunch för det var så mycket som skulle fixas och samtidigt så är det så klart något barn som ramlar eller bråkar med någon kompis eller inte får som dom vill o.s.v.. Jag märker helt klart på Lillkotten att h*n inte tycker om när jag är stressad för då sparkas det massor så när jag har lugnat ner mig så blir h*n lugn igen.. stackars liten inte lätt att ligga i min mage när jag är på jobbet sådana här dagar.. =(

När jag kom hem tog jag en varm, lugn och skön dusch. Det kändes som att all stress och allt från jobbet bara rann av mig så det var härligt. Nu är jag lugn och harmonisk igen och tänkte laga lite kvällsmat till oss för det har vi inte ätit ännu.


Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt, skönt att du slapp laga maten själv ;)

2011-02-18 @ 20:35:09
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: emelie nordmark

jo jag kan säga vilka namn vi tänkt på

flicka så blir det nog maja efter sambons farmor.

Och johnny efter min pappa.

Vi är rätt sugna på james med men vi får se.

det tråkiga är bara att maja är så vanligt så vi har börjat fundera på om vi ska välja något annat men vi vill ju inte det på samma gång..



Vad är det för pojknamn ni tänkt på?



Vill du att jag ska ge förslag på flicknamn ? =)

2011-02-18 @ 21:53:01
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: emelie nordmark

fast man ska aldrig säga att man bestämt sig helt, för vem vet man kanske ändra sig sen, men som det ser ut nu så blir det dom namnen för dom betyder något för oss..



Tage är ju ett fint namn, och som sagt det betyder något för er ! låt ingen annan göra så ni inte väljer det namnet ni verkligen vill ha.



Förslag på flicknamn:

Tova, Liv, miranda, marissa, tilde, Mira, sonja, ronja, Minna, kommer inte på fler just nu :P

2011-02-19 @ 12:05:13
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback