Snopet

2011-02-26 @ 20:33:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi skulle ha tvättat mellan klockan 12-17, så vi packar ner tvätt och ger oss iväg till tvättstugan. Väl nere i tvättstugan (som faktiskt ligger i ett helt annat hus) så finns där inga tvättmaskiner. Det var ju lite snopet, bara att gå hem igen då.. Maskinerns skulle blivigt utbytta i torsdags men tydligen så har inte dom nya maskinerna kommit ännu, men lite skumt att dom gamla rivs ut innan. Jag menar tänk om det hade varit tvättkris, då hade jag nog brytit ihop.(jag gör det lite titt som tätt nu för tiden)

Nu är vi mätta och belåtna efter att ha ätit pizza. Riktigt gott var det, men saknar en god sallad till.. pizzerian här nere kan verkligen inte göra  pizzasallad =( 

Nu ska vi fortsätta att se på filmen som går på canal+hits.. Lillkotten ska nog fortsätta sparkas och boxas ett tag till. H*n gör alltid det när jag har ätit hihi
 

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Det där med vilken storlek man ska köpa på kläderna till bebis är svårt. Men jag tror jag har köpt en body i storlek 50 , som jag tror kommer vara för liten när det väl är dags. 56 har jag köpt sen men dock så växer dom fort i början och jag tror redan jag har köpt för mycket smått ;)

2011-02-27 @ 16:38:07
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback