Varberg

2011-02-07 @ 15:45:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår gick vi upp tidigt tidigt för att åka iväg till Varberg för att fira lilla Julia som fyllt 2 år.. vi var framme vid 12 snåret och precis då vaknade hon från en kort kort tupplur. Vi samtalade lite och sen var det dags för god smörgåstårta, synd bara att jag blir så mätt fort nu för tiden för jag hade velat ha en bit till.. men fick skippa det.. ^_^

När vi hade ätit klart ville Julia att jag skulle följa med henne och leka med hennes nya dockleksak.. det var ett skötbord med badbalja och så kunde dockan sitta i en sitts och äta oxå.. typ.. Sen var det dags för paketöppning och det var ju spännande men så stora paket och några små.. Alla paketen var från mig och Alexander, Karin*svärmor* och Stig det var ett jättesött kök med olika tillbehör till som vi köpt på Ikea. Snacka om att det blev en poppisgrej när Kim hade bygt ihop det.. Så vi blev bjudna på "mat" av Julia som flitigt vispade i sina kastruller och ville servera oss med de fina tallrikarna hon fick till. Men diska det ville hon ha hjälp med :D sötnosen!

Stackars Emma började må dåligt och fick gå och lägga sig en stund.. Under tiden fortsatte vi med att bli serverade "mat".. Efter en stund var det dags att äta efterätt *riktigt då alltså* och det blev marängsviss... Men marängerna glömdes bort av Kim som hade mkt att tänka på just då.. Men det va supergott ialf :D

Vi fick börja bege oss hemmåt en stund efter vi ätit efterrätt eftersom att vi ändå hade 4 timmars resfärd framför oss.. jag somnade som ett litet barn i bilen och blev väckt i Värnamo för att vi skulle in på MAX och äta lite.. kycklingbitar med pommes.. mhmma! sen for vi vidare hemmåt och var framme på Öland vid 21 ca.. då var det inte mycket mer än att sitta och se på tv en stund och sen gå och lägga sig.. helt slut var jag!

Men en himla trevligt dag vart det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att ni kunde komma! Nästa gång får det bli en tur till Gekås också! :) er bebis behöver måååånga saker!! :)

2011-02-08 @ 11:33:14
URL: http://smultronmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback