God morgon magknip..

2011-07-31 @ 10:10:12 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

men den här gången är det jag som har ont i magen, åt choklad igår och det har jag inte gjort sen jag var på BB så antar att min mage inte gillade det något vidare.. eller så är det något annat jag vet inte. Men hellre att jag har magknip än Olivia! Dropparna verkar fungera finfint!!

Hon var lite gnällig när vi låg i sängen men hon var väl utråkad stackarn, pigg och glad till en början men inte konstigt hon blev grinig när hon inte fick någon uppmärksamhet, lilla hjärtat!!  vi gick upp till sist "pratade" lite och sen ville hon ha frukost, och nu sover hon.. Funderar på att lägga mig här på soffan med henne en stund.. får se hur jag gör, magen mår i alla fall lite bättre så ska försöka få i mig någon frukost sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback