Helgen lite kort..

2011-07-26 @ 01:05:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har det varit dåligt med uppdatering här.. men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva. Vi har haft några kämpiga nätter jag och Olivia, hon har haft magont och varit väldigt mammig och snuttig vilket resulterat i att jag inte fått sova.. Men jag tycker vi varit duktiga som sov med Alle när har sov på förmiddagen :-)

I lördags var jag hos mamma hela dagen, det var faktiskt ganska mysigt.. vi åt mat och pratade massa och så kollade vi på en konsert med Gotthard, rätt bra faktiskt!! När jag kommit hem fick jag besök av Thesse och Krille, trevligt trevligt :-)

Igår var det en lugn dag.. Thesse var och höll mig sällskap en stund på kvällen och sen kom pappa och tog ut hundarna åt mig..

Idag har vi varit iväg.. vi åkte ner till ett fik vid småbåtshamnen och träffade mamma och Valle och fikade såklart, mysigt var det.. efter det åkte vi och åt tillsammans på en pizzeria.. så det har varit en utedag idag:-) nu ikväll har jag haft sällskap av pappa igen, han är så snäll som tar ut hundarna på sista rundan när Alle jobbar!!

Nehe nu är det nog dags att försöka lägga ner Olivia (som just nu ligger som en groda över bröstet på mig) och få lite sömn! Håll tummarna för en natt utan magknip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback