Mycket trevligt!

2011-07-26 @ 22:48:30 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är det snart läggdags! Besöket från Öland var himla trevligt, det var Karin, Stig, Mallan, Vincent och Thomas som kom och hälsade på. Dom hade med sig kroppkakor till middag, det var himla gott. Dom hade även med sig pressent till Olivia, 2st pyamasar och en finfin body. Så fick hon en speldosa som ser ut som en karusell, jättesöt! Efter maten så kom pappa, mamma och Valle också på besök och då fikade vi på bulle och tårta.. Mumsigt värre men hua vad onyttigt! men aja de får man unna sig ibland!

Nu ikväll har jag och Olivia bara suttit och myst här i soffan. Alle var bort till Thomas en sväng och pratade lite skit, han skulle låna hem en dvd med en konsert med Bon Jovi till mig men den glömde han såklart.. får väl kanske traska bort dit imon och hämta den.. =)

Nu ska jag passa på och göra mig klar för natten.. tror nog att Olivia vaknar snart och ska ha sitt "innan-natten-fika" ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback