Natten var inte roligt!

2011-07-15 @ 14:16:38 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Stackars min lilla älskling.. har knappt sovigt något inatt för hon har haft så ont i magen.. till slut efter mycket pruttande och rapande lyckades hon somna tätt tätt intill mig. Hon fick även ta ett bad idag men det var inte alls roligt, shit va arg hon blev och så fort jag lyfte upp henne och gosade in henne i en handduk så blev hon helt lugn och somnade.. fick ta på en blöja lite smidigt och nu är hon helt slut och ligger i sin säng och sover så gott..

Om en stund kommer nog min pappa på besök och senare tänkte vi att vi skulle gå en promenad men barn och hundar så vi får komma ut och röra på oss lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback