Trött dag

2011-07-29 @ 23:35:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har vi verkligen haft en slappardag! Vi har bara suttit och tittat på tv och sovigt.. natten var verkligen inte rolig, Olivia hade ont i magen och var vaken nästan hela natten så jag sov nog bara 2-3 timmar på hela natten..

Ikväll kom pappa förbi en sväng och umgicks lite och när Alle åkte för att jobba var pappa snäll och gick till affären och handlade åt mig!

Bella och Nicke kom hit idag så dom ligger just nu på vår soffa:-) så roligt att dom kom hit!! Får hoppas att dom inte åker allt för tidigt imon, vill ju hinna umgås lite mer:-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja hua, en sån natt har jag också haft inatt! :S Man är ju sket slut ju! Måste se till att snackas vid snart! :)

2011-07-30 @ 20:15:39
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback