Underbar natt!!

2011-07-26 @ 13:58:41 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Inatt har vi sovigt jag och min lilla tjej. Hon vaknade 2 gånger och ville snutta och ha ny blöja. Sen har vi sovigt resten av natten, ingen magknip inatt.. Helt underbart! Inatt provade vi även nattlampan som Olivia fick av sin kusin Vincent, men det var nog messt jag som njöt av den haha Väldigt mysigt blev det i sovrummet med alla stjärnorna i taket =)

Nu snart får vi besök från Öland, ska bli skoj att träffa dom för det var ett tag sen nu. Midsommarafton måste det ha varit vi träffades sist. Så det blir premiärglutt för dom på Olivia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback