Vilken dag..

2011-07-31 @ 21:00:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia har haft en dag när hon hela tiden vill ha närhet och ligga i min eller Alles famn.. Har vi lagt henne på filten eller i babyskyddet eller i sin säng har hon blivigt hysteriskt arg och ledsen.. Så vi har helt enkelt haft henne i famnen mestadels av dagen. Vist självklart är det mysigt att ha sitt barn nära sig, men man behöver faktiskt få ha armarna fria och kunna göra lite andra saker än att bära på henne. Hon hade en stund när hon var på himla bra humlr så då tänkte jag att vi skulle komma ut en sväng så jag gick och gjorde mig i ordning och sminkade mig och så.. Precis när jag var färdigsminkad bröt hon ihop igen så vi satte oss i soffan för att amma, och då somnade vi båda två.. så vi kom aldrig iväg.. så kan det gå!

Jag fick i alla fall laga mat medan hon sov en stund. Hemmagjord pytt i panna med ägg blev det.. äta fick jag givetvis vänta med men det är ju ingen nyhet.. Nu sitter vi här och slöglor på tv.. Ska gå och göra Olivia klar för natten och ta på pyamasen och så blir det sängen om en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback